Dla niedowidzącychRozmiar tekstu: AAA
Praca w ROLMAR

07-08-2018  

OFERTA NIEAKTUALNA

Firma ROLMAR to jeden z największych i najbardziej dynamicznie rozwijających się dystrybutorów części dla rolnictwa i przemysłu w Polsce. Jest także firmą projektowo-wdrożeniową tworzącą własne produkty i budującą najbardziej rozpoznawalne marki w branży. Aktualnie Firma poszukuje Asystentki, która dołączy do zespołu zlokalizowanego w nowej siedzibie firmy w Płocku.

Stanowisko: Asystentka Zarządu

 Główne zadania na stanowisku:

- Organizowanie pracy biura,
- Wsparcie zarządu i pracowników biurowych,
- Obsługa polskich i zagranicznych gości firmy,
- Koordynacja kalendarza oraz organizacja spotkań,
- Zapewnienie prawidłowego obiegu informacji i dokumentów,
- Nadzorowanie zaopatrzenia w artykuły niezbędne dla funkcjonowania biura,
- Nadzorowanie właściwego obiegu przesyłek kurierskich.

Oczekiwania:

- Wysokie umiejętności organizacyjne i komunikacyjne,
- Znajomość języka angielskiego w stopniu bardzo dobrym,
- Bardzo dobra organizacja własnej pracy oraz umiejętność określania priorytetów,
- Samodzielność i inicjatywa w realizacji powierzonych zadań,
- Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office,
- Umiejętność pracy pod presją czasu i w szybko zmieniających się okolicznościach,
- Energiczność, otwartość, komunikatywność,
- Prawo jazdy,
- Mile widziane doświadczenie na podobny stanowisku.

Oferta:

- Ciekawa praca w kreatywnym zespole,
- Samodzielność w realizacji powierzonych zadań,
- Możliwość rozwoju, nauki i zdobywania doświadczenia w różnych obszarach biznesu,
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę.

Szczegółowe informacje dotyczące procesu rekrutacyjnego dostępne są na stronie internetowej Firmy pod adresem: https://rolmar.pl/kariera/

Firma informuje, że odpowiada tylko na wybrane oferty.​​​

« powrót

 
 
 

Marki Grupy ORLEN