Dla niedowidzącychRozmiar tekstu: AAA
Marka osobista a sukces

30-01-2019  

23 stycznia 2019 roku Płocki Park Przemysłowo-Technologiczny zorganizował w swojej siedzibie spotkanie dla lokalnych i regionalnych przedsiębiorców. Prowadzącą spotkanie była Pani Grażyna Białopiotrowicz, która przyjechała do Płocka kolejny raz, aby przekazać wiedzę na temat marki osobistej i sztuki osiągania sukcesu w biznesie. Metody i elementy budowania odpowiedniej marki osobistej stały się nicią przewodnią przeprowadzonej prelekcji. Dobrze stworzona marka osobista jest składową wyglądu, zachowania (taktu i manier), sposobu rozmawiania i budowania relacji z ludźmi, wiedzy merytorycznej i staranności w działaniu, kompetencji, sukcesów, specjalizacji i czegoś, co spaja wszystko klamrą: poukładanego życia osobistego. Zdaniem ekspertki każdy może zbudować markę osobistą, ale nie każdy może osiągnąć sukces. Jak wskazywała, do pełnego sukcesu w biznesie potrzebnych jest pięć czynników:
• Poczucie własnej skuteczności,
• Pozytywna samoocena,
• Otwartość na zmiany i świadome ryzyko,
• Zdefiniowane cele,
• Wytrwałość w działaniu.
Uczestnicy wykładu mogli przekonać się również, jak proste rzeczy, jak np. uścisk dłoni czy dodanie słowa „uprzejmie” do maila możne poprawić relacje w kontaktach z klientami i partnerami biznesowymi. Jak przekonywała prowadząca, warto też zapamiętać, że to my jesteśmy panem telefonu komórkowego i nie zawsze musimy go odbierać. Zgromadzeni mogli też nauczyć się precyzyjnie definiować swoje cele. Przykładowo: nauka języka obcego to nie jest cel, ale nauka języka angielskiego w dwa lata już tak.


 

 

Startup Spark 2.0

« powrót

 
 
 

Marki Grupy ORLEN