Dla niedowidzącychRozmiar tekstu: AAA
Seminarium wystąpienia i storytelling

Seminarium wystąpienia i storytelling

3-5 kwietnia 2019 Płock

PROGRAM SEMINARIUM:

  • Wizerunek – autoprezentacja, komunikacja niewerbalna w wystąpieniach.
  • Skuteczna argumentacja – jak przygotować argumentację do prezentacji i budować kontrargumenty?
  • Wywieranie wpływu – zrozumienie zagadnienia oddziaływania na ludzi.
  • Dlaczego warto stosować story?- Wprowadzenie liderów do mówienia inspirujących i perswazyjnych historii.
  • - Wykorzystanie historii w praktyce menedżerskiej - zarządzanie przez story.

Celem seminarium jest:
➡ Rozwinięcie umiejętności konstruowania oryginalnych prezentacji w oparciu o strukturę wykorzystującą szereg technik retorycznych.
➡ Rozwinięcie zdolności prezentacyjnych - zasad przemawiania do większej grupy odbiorców.
➡ Rozwinięcie umiejętności komunikatywnego (postulat zrozumiałości) i skutecznego (postulat perswazyjności) przemawiania do słuchaczy.
➡ Rozwinięcie myślenia w fazie przygotowania koncepcji wystąpienia poprzez wykorzystanie technik retorycznych i technik kreatywnego myślenia.
➡ Wprowadzenie liderów do mówienia inspirujących i perswazyjnych historii oraz wykorzystanie historii w praktyce menedżerskiej - zarządzanie przez story.

Formy pracy: wykład z elementami treningu umiejętności osobistych.
Czas zajęć: 17.00-20.30 Termin szkolenia: 3 kwietnia 2019
Miejsce zajęć: sala konferencyjna na parterze w siedzibie Płocki Park Przemysłowo-Technologiczny
Cena: 86,00 PLN (brutto)
Dane do przelewu: Tytuł wpłaty: imię i nazwisko; tytuł szkolenia; Płocki Park Przemysłowo-Technologiczny S.A., ul. Łukasiewicza 39, 09-400 Płock: PKO Bank Polski SA Oddział 1 w Ciechanowie: 26 1020 1592 0000 2102 0225 5875

Trener-wykładowca:
Marek Stączek - autor wielu książek, trener specjalizujący się w doradztwie oraz szkoleniach z zakresu sztuki storytellingu, prezentacji publicznej i kreatywności. Współpracuje m.in. z: Asseco, Oracle, HP, Netia, Orange, Saatchi & Saatchi, T-Mobile, Philips, TVN, Onet.pl, ITI, Wirtualna Polska, Medicover, Radio Zet, Bayer, Novartis, Pfizer, Polpharma, GSK, Roche, Sandoz, Universal McCann, DDB Warszawa, PZU, Warta, Ergo Hestia, MetLife, Generali, Ernst&Young, Deloitte, Skanska, Echo Investment, Coca-Cola, Mondelez, P&G.

<<powrót

Seminarium wystąpienia i storytelling
 
 

Marki Grupy ORLEN