Oferta

Lokale i powierzchnie biurowe

Centrum administracyjne – kompleks przy ul. Zglenickiego 42

Centrum znajduje się na terenie Płockiego Parku Przemysłowo-Technologicznego przy ul. Zglenickiego 42 i stanowi kompleks czterech obiektów z kompletnym zapleczem biurowym i konferencyjnym.

W skład kompleksu wchodzą powierzchnie:

  • biurowe liczące ogółem ponad 5 000 m²,
  • szkoleniowo-konferencyjne liczące ogółem 190 m²,
  • biurowe do wynajęcia 1 113 m².

Centrum administracyjne znajduje się w bezpośrednim sąsiedztwie siedziby głównej ORLEN i innych firm będących klientami lub partnerami Parku. Lokacja posiada dogodny dojazd, w tym środkami komunikacji publicznej.

Teren nieruchomości jest zagospodarowany ciągami jezdno–pieszymi oraz pasami zieleni. Przy obiektach znajdują się oznaczone miejsca parkingowe z przeznaczeniem dla najemców i gości. Budynki są połączone wspólnym parkingiem dla kilkudziesięciu samochodów osobowych. Kompleks posiada całodobową ochronę oraz monitoring.

Budynek dwukondygnacyjny, zmodernizowany, przeznaczony do działalności administracyjno-biurowej.

Powierzchnia użytkowa: 1 448,05 m²
Powierzchnia zabudowy: 861,40 m²

Budynek jednokondygnacyjny, zmodernizowany, przeznaczony na działalność administracyjno-biurową.

Powierzchnia użytkowa: 721,99 m²
Powierzchnia zabudowy: 861,40 m²

Budynek dwukondygnacyjny, zmodernizowany, przeznaczony do działalności administracyjno-biurowej.

Powierzchnia użytkowa: 1 458,70 m²
Powierzchnia zabudowy: 861,40 m²

Budynek dwukondygnacyjny, przebudowany i zmodernizowany przeznaczony do działalności administracyjno-biurowej. Parter stanowią pomieszczenia administracyjno-biurowe oraz pomieszczenia barku. W dobudowanej części znajduje się recepcja główna obiektów Centrum Administracyjnego PPPT

Powierzchnia użytkowa: 1 360,16 m²
Powierzchnia zabudowy: 948,02 m²

Na życzenie organizujemy konferencje, seminaria, walne zgromadzenia wspólników i akcjonariuszy, posiedzenia organów statutowych spółek oraz spotkania integracyjne i okolicznościowe. Zapewniamy także pełny serwis techniczny oraz gastronomiczny.

Cennik wynajmu powierzchni konferencyjnych

  • Sala nr 117 - budynek S 1 piętro - 17 miejsc siedzących – 40 zł/h 
  • Sale nr 20/21 - budynek F parter - 2x20 miejsc siedzących - możliwość łączenia sali – 40 zł/h 
  • Sala nr 13 - budynek K parter - 18 miejsc siedzących – 40 zł/h
  • Sala nr 306 - budynek G parter - 8 miejsc siedzących – 40 zł/h

Ceny są podane w kwotach netto.